Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Yrityksen asiakasmarkkinointi

Yrityksen asiakasmarkkinointi

Teos on kattava markkinoinnin perusteos, joka soveltuu erityisesti markkinoinnin korkeakouluopetukseen ja käsikirjaksi yrittäjille. Keskeisiä teemoja ovat asiakasmarkkinointi, asiakassuhteiden luominen sekä yritysten toimintaympäristön nopea muuttuminen ja kansainvälistyminen. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Bergström, Seija.
Lukija koneääni Esa
Muut tekijät

Leppänen, Arja,

Julkaisukieli fin
Kesto 25 h 18 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (25 h 18 min)
Sarja Business Edita
Koulutusaste Korkeakoulu
Alkuteoksen tiedot Helsinki, Edita 2009. 519 s.. 978-951-37-5447-1.
Asiasanat asiakassuhde kuluttajakäyttäytyminen liiketalous markkinointi markkinointiviestintä myynninedistäminen myyntityö ostokäyttäytyminen yritykset