Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Design management : yrityskuvan johtaminen

Design management : yrityskuvan johtaminen

Artikkelikokoelma on tarkoitettu oppikirjaksi muotoilun, viestinnän, liiketalouden ja markkinoinnin oppilaitoksiin. Yhtenäinen yrityskuva profiloidaan kirjassa design managementin avulla. Kirjan artikkeleissa aihetta käsitellään tuotteiden ja palvelun, viestinnän, toimintaympäristön ja henkilön käyttäytymisen kautta. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Lukija koneääni Esa
Muut tekijät

Jaskari, Pasi,

Kymidesign, muotoilu- ja tuotekehityskeskus,

Julkaisukieli fin
Kesto 10 h 31 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (10 h 31 min)
Sarja Julkaisuja/Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, Sarja A, Oppimateriaali, 6
Koulutusaste Korkeakoulu
Alkuteoksen tiedot Kotka, Kymenlaakson ammattikorkeakoulu 2004. 175 s.. 952-5214-40-0.
Asiasanat brändit imago markkinointi muotoilujohtaminen organisaatioviestintä yrityskuva