Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Media markkinoilla

Media markkinoilla

Kirjan tavoitteena on käsitellä mediaa mahdollisimman laajasti, niin rakenteiden, lajityyppien kuin sisältöjenkin osalta. Myös käsiteltävien asioiden kirjo on laaja. Kirja on tarkoitettu oppikirjaksi median ja viestinnän koulutukseen, mutta se sopii muillekin viestinnästä kiinnostuneille. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Nieminen, Hannu.
Lukija koneääni Esa
Muut tekijät

Pantti, Mervi,

Julkaisukieli fin
Kesto 10 h 3 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (10 h 3 min)
Koulutusaste Korkeakoulu
Alkuteoksen tiedot Helsinki, Loki-kirjat 2009. 199 s.. 978-951-825-056-5.
Asiasanat joukkoviestimet joukkoviestintä journalismi media-ala mediakulttuuri mediatutkimus tutkimus viestintäpolitiikka viestintäteollisuus yleisö yleisötutkimus