Gå till innehåll Hoppa till inloggning Hoppa till sidkarta

Luonnollinen palvelu : kohtele asiakastasi kuin itseäsi

Luonnollinen palvelu : kohtele asiakastasi kuin itseäsi

Teos sisältää helppotajuista ja ytimekästä tietoa laadukkaasta asiakaspalvelusta ja soveltuu yhtä hyvin yrityksille kuin julkisille yhteisöillekin. Oppikirja.

Logga in

Information om boken

Författare Hämäläinen, Jukka.
Inläsare koneääni Esa
Språk fin
Speltid 4 h 4 min
Utgivningsuppgifter Helsinki Celia 2014 (Helsinki Celia 2014)
Fysisk beskrivning DaisyTrio 2.02 (4 h 4 min, 61 Mt)
Utbildningsnivå Korkeakoulu
Originalverk Kuopio, Luma 1999. 172 s.. 951-98112-0-6.
Ämnesord asiakaslähtöisyys asiakaspalvelu asiakassuhde sosiaaliset taidot työmotivaatio viestintä