Gå till innehåll Hoppa till inloggning Hoppa till sidkarta

Markkinointiviestintä : merkitys, vaikutus ja keinot

Markkinointiviestintä : merkitys, vaikutus ja keinot

Teoksessa käydään läpi markkinointiviestinnän eri keinot: myyntityö, mainonta, menekinedistäminen, suhdetoiminta, mediajulkisuus ja sponsorointi. Oppikirja.

Logga in

Information om boken

Författare Vuokko, Pirjo.
Inläsare Hänninen Antti
Språk fin
Speltid 16 h 4 min
Utgivningsuppgifter Helsinki Celia 2005 (Helsinki Celia 2005)
Fysisk beskrivning äänikirja (16 h 4 min)
Utbildningsnivå Korkeakoulu
Originalverk Helsinki, WSOY 2003. 342 s.. 951-0-27007-5.
Ämnesord brandit imago mainonta markkinointi markkinointiviestintä myyjät myynti sponsorointi suhdetoiminta suunnittelu viestintä yrityskuva